czwartek, 28 września 2017

Fioletowo

zielono może nie w podwodnym świecie, ale bawię się dalej z Danusią. danutka38.blogspot.com/2017/09/cykliczne-kolorki-wrzesien-2017.html Podwodny świat i jego kolorki to nowy pomysł na zabawę. Wybrałam rybkę ( czyli zestaw kolorystyczny) fioletowo-zieloną i zebrałam z domu trochę korali i z tym bagażem i pomysłem pojechałam do Kazimierza Dolnego. Tutaj mam mało czasu, bo jak zwykle "łapię' kolory jesieni, ale postanowiłam , ze bawię się dalej i "łapię' kolory u Danusi. Nanizałam te korale na lniany sznurek i tak mam sznur korali (zapięcie to zielona wstążka może trochę  nie pasuje , ale tyko taką dostałam tu w sklepie)







Takie kolory łapałam w Kazimierzu Dolnym




słoneczko już dziś zaszło ,teraz biegnę do Stefana
Pozdrawiam wszystkich

12 komentarzy:

  1. Ojej aż jęknęłam z tęsknoty. Moje ukochane miejsce, gdzie zatrzymał się czas. Zazdroszczę i ta piękna złota jesień.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko, jak zwykle oryginalne korale wyszły spod Twoich łapek:) Dobrze, że bawisz się nadal z Danusią, ona nas motywuje do działania, dzięki jej za to, nieprawdaż?
    Jesień w Kazimierzu jest przepiękna, wybrałaś dobry termin na odpoczynek. Całuski zostawiam dla Was. Korzystajcie ze słońca jak najwięcej!!! Gdy przyjdą zimowe dni będzie co wspominać:) Kazimierz to magiczne miejsce...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny fiolet ... taki jak powinien być...
    A Kazimierz piękny, świetne zdjęcia :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne korale !!! Chciałabym zwiedzić Kazimierz Dolny , bo jeszcze w nim nie byłam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucynko piękne korale ,powiem Ci ,że super pasuje ten fiolet do delikatnej zieleni .
    W Kazimierzu jakoś nie miałam okazji nigdy być,a marzy mi się już od dawna.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorki już takie jesienne, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny naszyjnik, kolorki jak jagódki - wspomnienie lata - choć to już jesień :-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny naszyjnik, bardzo podoba mi się kolorystyka i forma.
    Podziwiam też jesień uchwyconą w kadry.
    Serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny naszyjnik zrobiłaś. Zdjęcia również piękne. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Kazimierza, a jeszcze bardziej jesieni w Kazimierzu :)
    Korale bardzo fajne - ładnie pasują do siebie te kolory, a nie byłam jakoś do tego zestawu przekonana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fioletowe wytwory i zdjęcia słoneczne są piękne !

    OdpowiedzUsuń