piątek, 2 października 2020

To już

 przyszła jesień jeszcze kilka dni temu było ciepło i słońce zaglądało do mojego ogrodu.Pokazały sie grzyby ,owoce pigwowca nabrały pięknego żółtego koloru, na drzewie koło domu wiewiórka całymi dniami sprawdza jakość orzechów włoskich..Któregoś dnia pojawił sie jeż i bardzo smakowało mu jedzonko dla kotów i napił się wody z misek wystawionych dla ptaków i pomaszerował dalej.Wieczory robią się jakieś dłuższe i trochę więcej czasu na swoje prace robótkowe.

Wychodzę z domu do jesiennego już ogrodu 






Pod koniec lata haftowałam jesienny obrazek .










Lubię kwiaty w wazonie i teraz zbieram bukiety i suszę kwiaty ,żeby zimą cieszyły moje oczy 
Właśnie dostałam bukiety hortensji z ogrodu mojej koleżanki i zaczynam suszenie.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie  trzymajcie się ciepło w te jesienne dni.


4 komentarze:

  1. Przepiękny obraz i przepiękny jesienny ogród !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny obrazek. Haft bardzo uroczy. W tym roku doczekałam się hortensji i też zasuszam. Pozdrawiam serdecznie 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucy, życzę zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz dużo szczęścia w Nowym 2021 Roku !
    Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń