czwartek, 21 marca 2013

Wiosna w bieli

Dzisiaj pierwszy dzień Wiosny, a za oknem mamy taką biel.










Rozmarzyłam się,przypominam sobie jak wygląda kolorowa wiosna.Myślę o irysach które,kwitną w maju pod moim oknem.Irys to jeden z najpopularniejszych  kwiatów w naszych ogrodach. Można je podziwiać w różnych intensywnych i delikatnych odcieniach żółtych, fioletach, bordo.Ja bardzo lubię te kwiaty szczególnie w ciemno- fioletowej kolorystyce mam do nich sentyment, takie irysy były w mojej wiązance ślubnej.  
Pokazywałam dawno temu moja rozpoczętą prace "Filigranowe irysy", już  jest ukończona czeka na oprawę. .











4 komentarze:

  1. Niestety zima trwa...
    Irysy są przepiękne, bardzo lubię te kwiaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam irysy. Są w Twoim wydaniu bardzo stylowe.
    Jednak śniegu mimo jego uroków mam totalnie dość. Dzisiaj topiłam z dzieciakami w śniegu Marzannę.
    Mam nadzieję, że jakoś przywołałam wiosnę.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Irysy są cudne. A u nas regularna zima. Właśnie w nocy dopadało z 5 cm Brr....

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa to motywuje do realizowania nowych pomysłów.
    Pozdrawiam wiosennie,mimo, że za oknem śnieżno.

    OdpowiedzUsuń