poniedziałek, 2 grudnia 2013

Serca na wietrze

W świątecznych ozdobach króluje motyw serca i ja zaczęłam od nich.Dostałam kiedyś od koleżanki kawałki  materiału obiciowego w piękne kwiaty zastanawiałam się jak go wykorzystać.Myślałam i wymyśliłam,że mogę go zamienić na ozdoby świąteczne i na początek ujawniły się serca.Dodatkowo ozdobiłam je koralikami i metalizowaną złota muliną i wstążeczkami.Potem przyszła kolej na inne ozdoby ,ale o tym w następnym poście.
Teraz moje serca na wietrze.










A tu już na talerzu...




Dziękuje za odwiedziny i miłe komentarze pod postem senny dzień.

16 komentarzy:

  1. Świetne serca, pomysłowo ozdobione koralikami. Ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne , będą się rewelacyjnie prezentować na świątecznym drzewku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo gustowne i takie inne! :) bardzo ciekawy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszka urocze , takie retro , ozdobione koralikami i złotymi elementami pięknie wpasują się do każdego wnętrza i mogą zdobić nie tylko na święta.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana jak zawsze zadziwiasz,piekne serca:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Serduszka wyszły śliczne, jakie pomysłowe. Z powodzeniem mogą stanowić stały element dekoracyjny jakiegoś pomieszczenia.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Lucy, bardzo dobry pomysł z wykorzystaniem w ten sposób materiału. Eleganckie serca i będą ozdabiały domek nie tylko w Swięta.
    Dziękuję za miłe odwiedziny:)) Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na wietrze prezentują się wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że też kochasz serducha.....Ja mogła bym je robić na okrągło....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  10. Serducha super, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też lubię motyw serca, przez cały rok towarzyszą mi najróżniejsze zawieszki - serduszka.
    Twoje pięknie uszyte i ozdobione bardzo ładnie wyglądają na drzewku.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki to miły czas ten przedświąteczny,,,fajnie,że w Polsce jest obchodzony,,,,,super serducha!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuje za tak miłe komentarze:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne serducha! Ściskam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Dołączę do poprzedniczek, Lucy śliczne i jakże pomysłowe - takie jak zamkowe - bardzo gustowne :)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń