wtorek, 19 maja 2015

W moim ogrodzie

W moim ogrodzie kwitną  kwiaty miesiącznicy teraz to wygląda tak , a zimą mam suszki do wazonów i wianków.





Moja nowa praca wykonana jest techniką łączoną, zastosowałam haft wstążeczkowy i koralikowy
 oczywiście na moim ulubionym filcu. Biżuteria ( bransoletka i wisior) powstała na bazie filcu i dzięki temu jest miękka i fajna w dotyku. Ale, żeby był ciekawszy efekt tak jak w poprzedniej pracy "zasłoniłam" całość tiulem tym razem zielonym.






Pozdrawiam słonecznie wszystkich zaglądających do mnie

6 komentarzy:

  1. Śliczna praca:) A ta miesiącznica wygląda przeuroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam w ogrodzie miesiącznicy, a jest śliczna!
    A biżuteryjnie jesteś DOSKONAŁA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stworzyłaś komplecik. Te niebieskie kwiatki wyglądają uroczo . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Lucy, masz piękny ogród i fajne kwiaty - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Męczennica....fajny pomysł do ogrodu, bo się znakomicie prezentuje.
    Wytworki urocze.

    OdpowiedzUsuń