czwartek, 17 grudnia 2015

Jeszcze

tylko parę dni i nadejdą dni pełne rodzinnych wizyt i chwil pełnych wspomnień .. tak już za chwilę święta. Wydaje się, że tak szybko upłynął czas i znowu będziemy ubierać choinkę, piec ciasteczka itd...ogarnie na gorączka przedświątecznych przygotowań . A potem magia świąt Bożego Narodzenia i te piękne ciepłe rodzinne święta.
W tym roku ucieszyłam się bardzo z małego świątecznego wzoru na kartkę- oczywiście nie mogło być inaczej ,bo tam jest mała kaczuszka. Mam już całkiem sporą kolekcję kaczek i to maleństwo dołączy do grona świątecznych dekoracji.







Zrobiłam tez kilka małych wianuszków świątecznych.





Pozdrawiam przedświątecznie wszystkich zaglądających do mnie 

7 komentarzy:

  1. U Ciebie zawsze pięknie Lucy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolekcja kaczuszek, ta wyhaftowana najpiękniejsza. Wianuszki też bardzo ładne. Wesołych Świąt życzę, w cudownej rodzinnej atmosferze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna jest ta karteczka i wianuszki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko, karteczka maleńka ale przesłodka. Tylko myślałam, że to gąska :)))))))))))) A wianuszki pierniczkowe bardzo apetyczne i penie równie bardzo pachnące :)
    Pozdrawiam Lucynko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza ta kaczuszka, idealna na kartkę. Wianuszki też bardzo oryginalne podobają mi się te ciasteczkowe dodatki. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaczuszka słodziak i równie apetyczne wianki !Spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda Twoja kaczuszka i cudnie zdobi karteczkę

    OdpowiedzUsuń