piątek, 16 grudnia 2016

Biało

bielutko tak mam nadzieję ,że będzie w święta.. już blisko..Zaczynamy krzątaninę przedświąteczną, a tu Danusia http://danutka38.blogspot.com/wymyśliła w tym miesiącu  biel w naszych pracach. To naprawdę fajny pomysł, bo z tą bielą w ogrodzie to może być różnie. Miło , że możemy wybrać jeden z dwóch wariantów i wybrałam
śnieżnobiałe z lekką nutą " zielonych igiełek' i małą domieszką innych kolorów.
Moja praca to śnieżnobiała wróżka w otoczeniu zieleni (to mój ulubiony kolor) , która jest tą nutką zielonych igiełek i domieszką innych kolorów.Zdjęcia niestety nie oddają prawdziwych kolorów tej pracy.








Biegnę do Stefana
Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie.

16 komentarzy:

  1. Sliczny hafcik. Delikatny jak mgiełka, jak ta uskrzydlona rusałka:)
    Obrazeczek wyszedł cudny, romantyczny. Lucynko w przedświątecznej krzątaninie Ty znalazłas czas na haftowanie:)) Wow!
    Buziaczki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć jak piszesz zdjęcia nie oddają prawdziwych kolorów to i tak dzieło jest śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza, zimowa wróżka.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróżka pełna wdzięku i uroku. Śliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  5. To śliczny obrazek Lucynko, delikatny i romantyczny.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny obrazek. Delikatna, zwiewna i piękna wróżka. Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny hafcik i wykończenie w zieleni bardzo urocze. Miejmy nadzieję , że święta będą białe . Miłego czasu przedświątecznego życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny hafcik! Z dodatkiem zieleni i w białej ramce wygląda uroczo:) Oby biel zagościła i za oknem na te święta:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to skomponowałaś. Przypomina mi przebiśniegi i tęsknotę do wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudna ta wróżka :) Taka zwiewna i eteryczna. I zupełnie nie kojarzy mi się z zimą - raczej z nadzieją na wiosnę.
    Gdybym nie dotarła w najbliższych dniach - pięknych, ciepłych i pachnących Świąt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna wróżka. Pięknie jej w tej ramce :-)
    U mni sypnęło śniegiem w wigilijny wieczór - ot, taka magia świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna wróżka, piękny hafcik i cała praca delikatna i elegancka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczna wróżka! uwielbiam takie delikatne, urocze hafty

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie wykonałaś ten haft .Wróżka urzeka od pierwszego spojrzenia .
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń