wtorek, 16 maja 2017

Kolory

w moim ogrodzie.Gdy zakładałam ogród chciałam,żeby był kolorowy. Oczywiście , żeby zieleń dominowała w nim i inne barwy cieszyły moje oczy. Niestety nie wszystkie rośliny chcą u mnie rosnąć, bo mam dużo drzew i raczej panuje tu półcień. Ale te które zdecydowały,ze mogą tu rosnąć i
pięknie się barwią szczególnie mnie cieszą. Wczoraj był dzień niezapominajki,a ona zadomowiła się w moim ogrodzie.Więc świętowałam.




Połączyły się dwa zdjęcia .ale powstał fajny widok więc nie poprawiam.







Ten obrazek wykonany w technice 3 D to dzieło mojego M.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie.

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię niezapominajkę, cudowny kwiatek z dzieciństwa :-)
    Ładny masz ogród, w stylu angielskim...
    Obraz świetny...
    Pozdrawiam ciepło...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam niezapominajki, też je mam w swoim ogrodzie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jest to "morze niezapominajek ". Uwielbiam takie widoki! Cudny ogród ! Obrazek w 3D - niesamowity ! Gratuluję pomysłowości i wykonania !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny i uroczy zakątek :) Niezapominajki są ślicznymi kwiatkami, niech cieszą Twoje oczy.
    A obrazek świetny !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazek bardzo pomysłowy i fajny. Twój ogród bardzo mi się podoba, posiedziałabym sobie pod tą brzózką. Niezapominajki uwielbiam. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna wiosna u Was. Nie wiedziałam, że Twój M jest tak zdolny! Pochwal go ode mnie:)
    Czy w tym roku bedziesz u nas, niedługo lipiec? Musisz koniecznie, bo to już rytuał:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną masz polankę niezapominajek, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń