wtorek, 2 kwietnia 2019

To już

zaczyna sie wiosna w moim ogrodzie robi się zielono ,żółto fioletowo itp. Nie było mnie kilka dni i wracam ,a tu dywanik fiołkowy , Zeszłoroczne cebulki hiacyntów z lekką nieśmiałością pokazuja swoje kwiatki.Ja przygotowuję hafcik właśnie z fiołkami  w świątecznym klimacie.Dziś pokaże troszkę mojej nowej pracy i wiosennie budzacy się ogród.












W następnym poście pokażę  ładniejsze zdjęcie mojej pracy,bo już widzę zakończenie i potem oprawę.A teraz cieszę sie słońcem i zminami w moim ogrodzie.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie

5 komentarzy:

  1. Cudne haftowane fiołki !!! Widać, że wiosna zagościła już na dobre ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiołki to uroczy motyw . Pięknie i kolorowo jest już u Ciebie . Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne fiołki wyhaftowałaś! Te ogrodowe cieszą wyglądem i zapachem. Ciesz się wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie i kolorowo u Ciebie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucy, przepiękna u Ciebie wiosna.Tyle już kwitnie kwiatuszków! Są cudne i te w ogrodzie i te na płótnie:) Cudny hafcik! Uwielbiam fiołki. takie mikroskopijne, a dają tyle radości i rozsiewają cudowny zapach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń