piątek, 13 września 2019

Wakacje

wakacje i już po wakacjach , ale zostały zdjęcia . Można bedzie cieszyć sie letnimi widokami i wspominać te chwile.Udało  się i rodzinnie wybralismy się nad polskie morze do spokojnej miejscowosci z piekną plażą.


chyba specjalnie dla mnie były fale i oczywiscie nagrałam szum morza - na długie jesienne i zimowe wieczory.


mewy fruwały nad głowami i spokojnie maszerowały po plaży

nadmorskie wydmy i szumiace sosny

i las z wrzosami  






Przed wakacjami miałysmy wystawę ,,Kobieta wczoraj i dzis,,i do moich prac dodałam jeszcze taki kapelusz .Lubię kapelusze szczególnie latem....


Kapelusz kupiłam gotowy,ale kwiaty to już moje prace.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie Lucy.

3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, moc wspomnień z nich płynie... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne nadmorskie widoki !
    Przepięknie ozdobiony kapelusz !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapelusze uwielbiam . Fotki cudne , urlop na pewno był udany . Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń