piątek, 10 kwietnia 2020

Już

za chwilę świąteczne dni,czas płynie niby tak samo ,a jednak inaczej.Siedzimy w domu dużo czytamy,rozmawiamy ,realizujemy swoje pasje brak mi spotkań z przyjaciółmi z rodzinką- rozmowy przez telefon to nie to samo.Oczywiście ogród nie zatrzymał się i wiosna wygląda z każdego kąta ogrodu. Obserwuje te zmiany i pokażę jak mój ogród budzi sie wiosną dziś bedą rośliny.











                                 
     
Zyczę Wszystkim zaglądającym do mnie
Zdrowych ,Spokojnych Świat Wielkanocnych

                                                                             Lucy

9 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty przypchały się przed Twój obiektyw, dzięki nim wiosna jest tak wyjątkowa. Wesołych, zdrowych świąt! :) Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesyłam Ci również najserdeczniejsze życzenia świąteczne. Dobrych i spokojnych Świąt , Wesołego Alleluja 🐰🐰🐰🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:))Zdrowych spokojnych świątecznych chwil:))

      Usuń
  3. Zdrowych i spokojnych Świąt, wypełnionych miłością i nadzieją ! Radosnego Alleluja !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)))Zdrowych Spokojnych Świąt:)))

      Usuń
  4. Śliczne wiosenne fotki !
    Zdrowych i spokojnych Świąt !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)))
      Zdrowych Spokojnych Świątecznych chwil;)))

      Usuń
  5. Troszkę się spóźniłam, ale życzę Ci zdrówka i spokoju każdego dnia. Piękne zdjęcia budzącej się do życia wiosny. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń