czwartek, 18 kwietnia 2013

Ogród i zaproszenie


Wiosna,Wiosna !!! Napisałam  duża literą żeby się nie rozmyśliła i nie zawróciła, szkoda by było ...
Dzisiaj pokażę trochę kwiatków, które zdecydowały  pokazać swoje piękne główki. W następnym poście pokażę moich wiosenno-letnich lokatorów , którzy już powrócili z ciepłych krajów . To oczywiście moje rodziny szpaków, ale teraz kwiatki.


 



             










Oczywiście teraz ogród  i praca w nim zajmuje mi dużo czasu, ale udało mi się zrobić broszkę. Jest to haftowana broszka z serii zwierzakowych,tym razem jest kot. Mój mąż stwierdził że śmieszna, ale czy ja wiem.




Zapraszam w niedzielę 21 kwietnia do Łodzi do Muzeum Włókiennictwa na kiermasz rękodzieła artystycznego, na którym miedzy innymi członkowie naszego Stowarzyszenia Kanwa zaprezentują swoje wyroby. Będę też tam i ja i moje prace, więc jest szansa spotkać się z niektórymi w realu ...




8 komentarzy:

  1. Piękną masz tą Wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te kwiaty u Ciebie. Raz w życiu widziałam prawdziwe leśne przylaszczki. Byłam tak wykończona rodzinnymi problemami zdrowotnymi, że myślałam, iż robi mi się fioletowo przed oczami.
    Nie wiem czy gdziekolwiek w łódzkim rosną, te co widziałam rosły sobie w lasu lubelskim.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ogród jest właściwie "leśny" i myślę,że te przylaszczki są prawdziwe leśne ja ich nie sadziłam.Pojawiły się i cieszą moje oczy.
      Pozdrawiam wiosennie.

      Usuń
  3. Fajna przygoda przed Tobą, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,na pewno będzie to fajna niedziela.
      Pozdrawiam wiosennie

      Usuń
  4. Lucy, nie wiem gdzie mieszkasz. Sądząc jednak po kwiatuszkach, jakie pokazujesz to myślę, że gdzieś na zachodzie naszego kraju. Bo u mnie wiosny nie ma! Kwiateczków wiosennych tez nie ma. Jest prawie chłodno i deszczu nie było już bardzo dawno. Potrzebny jest tutaj deszcz i ciepło to może coś się zazieleni. Na razie jest szaro, buro i ponuro...
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna wiosna u Ciebie,fajny wypad się szykuje:))Broszka urocza,pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń