poniedziałek, 3 lutego 2014

Taka mała rzecz

Taka mała rzecz.
Zrobiłam tą zawieszkę jeszcze pod koniec grudnia, ale nie było czasu by ją pokazać.
Jest to połączenie haftu krzyżykowego i koralikowego , a wszystko zmieściło się w małej bazie do kaboszonów. To następne haftowane  maleństwo. Pisałam kiedyś , że moim marzeniem była haftowana biżuteria i powoli co jakiś czas w tak zwanych wolnych chwilach powstają nowe biżuteryjne drobiazgi.
Dziś pokazuję aniołka..















A teraz rzut oka na mój zaśnieżony ogród i jego mieszkańców.
Taki tłok panuje w mojej ptasiej stołówce. 





18 komentarzy:

  1. Prześliczny Aniołek. Misterna robótka. A ptasia stołowka zupełnie jak u mnie :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zawieszka z Aniołkiem-- wygląda delikatnie.
    Do mnie tez sporo różnych ptaków przylatuje; niektórych gatunków wstyd się przyznać nie znam.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:))))
      Ja tez nie wszystkie ptaki znam,ale jak pojawia się nowy w karmniku to natychmiast szukam co to za jeden.
      Pozdrawiam cieplutko Lucy

      Usuń
  3. Fakt ,małe i cieszy , ładny , a ptasia stołówka przepełniona - normalne o tej porze roku pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ta mała rzecz cieszy już moją córkę:)))
      Pozdrawiam Lucy

      Usuń
  4. Zawieszka bardzo ładna, a zima na zdjęciach - taka, jaka powinna być:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie maleństwo wyhaftowałaś! Prześliczny drobiazg! Kaboszony są małe, a w nim jeszcze haft! podziwiam, podziwiam:)
    Ptasia stołówka pełna ,super! Ptaszyny na różnych końcach Polski, dzięki takim ludziom, mogą przetrwać zimę:) Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny ogród, cudne maleństwo - misterna robótka , pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. i dobrze że cieszy bo to śliczna zawieszka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zawieszka i śliczny ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  9. IIe Cie ptaków odwiedziło:)) A zawieszka cudna,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna zawieszka, będzie świetną ozdobą. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawieszka śliczna , tez podoba mi się haftowana biżuteria, Stołówka cieszy się powodzeniem , u mnie też wróbelki przylatują całą chmarą. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne maleństwo! Bardzo lubię taką biżuterię haftowaną:) A w Warszawie śniegu już co raz mniej i robi się taki wstrętny, brudny. Chciałabym żeby już całkiem zniknął:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie ,że dużo radości w okół pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w tym roku mało patków, bo słaba zima była, ale w tamtym to całe chmary:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń