niedziela, 11 października 2015

Taka sobie torebka

ulubiona przeze mnie.Lubię ją mimo mijającego czasu i zmieniającej się mody.Myślę ,że nie tylko ja mam taką torebkę, która nie raz leży zapomniana w szufladzie z innymi torebkami i nagle przychodzi jej czas. Moje urodziny już minęły ( bardzo sympatyczne przyjacielsko rodzinne spotkanie) i  na to spotkanie postanowiłam troszkę zmienić moją torebkę.Może dodać jej wiosennego wyglądu , a może taki elemencik przypominający moją ulubioną secesję. Wybrałam to drugie i myślę,że to mi się udało.


Zabrałam się za hafcik oczywiście krzyżykami i tak ukazała  się taka dama



  A potem przeskoczyła na torbę











To jest torebka którą wysłałam na VI edycją konkursu " Inspirujemy kolorem" i można ją zobaczyć na wystawie  w Muzeum Włókiennictwa w towarzystwie innych torebek .(Wysłałam jeszcze jedną torebkę ,ale o tym w następnym poście.)


Brałam udział w zabawie " Podaj dalej" i teraz przyszła kolej na prezencik ode mnie.Wysłałam paczuszkę do Ani z bloga http://mecenasia.blogspot.com/
Zrobiłam dla Ani broszkę i dodałam kilka drobiazgów,zajrzycie do Ani to zobaczycie wszystko.




Pozdrawiam słonecznie jesiennie wszystkich zaglądających do mnie.

9 komentarzy:

  1. Torebka wyszła rewelacyjnie,jestem nią zauroczona .Niech Ciebie teraz dumnie prezentuje na tej wystawie.
    A prezencik śliczny wysłałaś
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest rewelacyjna!
    Ale jesteś pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak widziałam - na wystawie pięknie wyszła:)- gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam secesję, w dziełach Alfonsa Muchy jestem zakochana!! Na gali konkursowej byłam ale powiem szczerze, że torebka mi umknęła a szkoda, chętnie bym się jej przyjrzała z bliska! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolna jesteś Lucy - masz wspaniałe pomysły - podziwiam torebkę - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. To torebka, którą widziałam u Ciebie w Kazimierzu. Wpadła mi w oko:) Zmiana wyglądu fajnie jej zrobiła. Lucy, będą zdjęcia z wystawy?
    Prezencik zrobiłaś piękny, w Twoim stylu.Asia na pewno zadowolona:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka nabrała zupełnie innego charakteru - wyszła rewelacyjnie. Pozdrawiam serdecznie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna, oryginalna torebka, nie mam słów uznania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za tak miłe komentarze na temat mojej torebki
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń