piątek, 11 marca 2016

Szczypiorek

a właściwie kolor szczypiorkowy to hasło zabawy w marcu u Danusi http://danutka38.blogspot.com/ .Myślę, że jest to kolor dość ciekawy, przecież wiosna zaskakuje na co roku swoją zielenią i jest to wesoły szczypiorkowy odcień. Po szaroburym krajobrazie po zimie jakże oczekiwany przez nas odcień zieleni- wesoły przynoszący nadzieję, że zaraz kwiatki i  ptaki przylecą i świat wokół nabierze barw.A na razie ten szczypiorek i mój pomysł. Niedługo święta nie mam za dużo czasu na dekoracje to chociaż pisankę ubrałam w ciepłe filcowe ubranko.






 Ten prawdziwy szczypiorek-- posypuję nim jajko na twardo lub dodaję do białego sera ,nie żebym przepadała za takim dodatkiem ,ale od czasu do czasu to czemu nie.







Biegnę do Stefana może polubi mój szczypiorkowy pomysł.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie.

42 komentarze:

  1. Piękne filcowane jaeczko,z obu stron wyglądają pięknie te kwiatuszki.Niestety ja za tą technikę jeszcze nigdy się nie zabrałam ,a mam wielką ochotę tylko czasu jak na lekarstwo.
    Dziękuję Lucy za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe to jajeczko...Takie wiosenne....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jajo, wymaga pewnie sporo pracy i umiejętności. Kiedyś próbowałam zrobić takie jajo, ale nie udało mi się, jakoś nie potrafiłam okiełznać tych wszędobylskich niteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jajo . Fiołki i krokusy prezentują się na nim wspaniale. Podziwiam bo na filcowaniu się nie znam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne filcowane jajeczko !!! Szczypiorek lubię też dodawać do jajecznicy. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe to wiosenne i pomysłowe jajko - pozdrawiam Lucy serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Filcowanego jajeczka jeszcze nie było, wyszło slicznie, zwłaszcza kwiatki. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękne! Fiołki to moje ulubione kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne jajeczko. Podziwiam wszelkie filcowane prace.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajeczko jest śliczne i takie oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super praca. Na pewno Danutka jest zachwycona. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o ja pierdziuuuuuu cudo ..podziwiam talent ...jajeczko jest wspaniałe wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy pomysł na pisankę, bardzo mi się podoba w wersji filcowej. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne szczypiorkowe jajo!:) I wygląda na bardzo milusie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne jajucho stworzyłaś.........no i nigdy się nie stłucze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne te jajeczka! takich jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne to filcowe jajeczko,takich jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza pisanka, ślicznie ufilcowałaś kwiatuszki. Taki kawałek wiosny:) Och już marzę o niej!!!
    Całuski zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne ubranko otrzymało Twoje jajeczko.Cudnie dobrałaś kolory i piękne dodałaś kwiatuszki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna i ciekawa pisaneczka:) Urocze są te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne filcowane jajeczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Filcowanie zawsze mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pisaneczka jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam zielonego pojęcia o tej technice , ale efekt jest wspaniały. Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocze jajeczko zastanawiam się jak można takie maleństwa ułożyć, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Lucynko, dobrze, że ubrałaś jajuszko w kubraczek, bo pogoda płata figle, więc jajo nie zmarznie :) Do tego kubraczek jest ślicznie wiosenny i na pewno Stefan będzie zachwycony z takiej ozdoby :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Filcowe rzeczy bardzo mi się podobają. Twoje jajeczko jest śliczne!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne wiosenne jajeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy pomysł na pisankę :) fajnie całość wygląda :) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale włochate jajo super wiosenne i wesołym towarzystwie ;)) super gorąco pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego dobrego na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne jajo, mnie po raz pierwszy w tym roku też udało się jedno ufilcować , więc wiem ,że to wcale nie takie łatwe. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo, bardzo mi się podobają filcowe pisanki. Twoja jest prześliczna - ma tak delikatny i wiosenny wzór. I świetnie ją zaprezentowałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Całe szczęście na święta w końcu przyszło ciepło, ale tak długo było zimno, że jajeczka na pewno cieszyły się ze swoich filcowych ubranek :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pomysłowe i wspaniałe jajo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomysłowe Twoje jaja! Ja boje się filcowania igłą, robię za szybko i krew się leje:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna pisanka. Zarówno krokusy jak i fiołki przepiękne.

    OdpowiedzUsuń