piątek, 17 marca 2017

Jeszcze

chwila o wystawie. Teraz mam trochę przerwy odpoczywam ,mam dostępne tylko zdjęcia z otwarcie wystawy,ale jeszcze zrobię zdjęcia i wtedy pokażę więcej prac.Mam fotkę folderu ,który jest dostępny na naszej wystawie.Zawiera on trochę historii o naszym Stowarzyszeniu i kilka słów o naszej wystawie" Łódzkie klimaty w hafcie"
.Ten obrazek przedstawiający Centralne Muzeum Włókiennictwa -haftowałam przed wystawą około 2 tygodnie.





Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie i zapraszam do odwiedzenia naszej wystawy.

10 komentarzy:

  1. Twój haft jest niesamowity...
    jak obraz...podziwiam zdolności.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podzielam zdanie poprzedniczki! Nic, tylko podziwiać. Brawo!! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa tygodnie ? Nie wierzę... Czapki z głów - jestem pełna podziwu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten obrazek haftowałam na tzw.czas,bo otwarcie wystawy było tuż tuż,a brakowało tego haftu.Ułatwiłam sobie pracę i wykonałam ten obrazek na aidzie marmurkowej błękitnej i nie haftowałam tła.Robiłam dziennie około 500 krzyżyków i udało się
      Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  4. Wspaniały jest ten haft. Zazdroszczę cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite XXX - cóż za niesamowity obrazek wyszedł - jak zdjęcie a to XXX !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknę! Jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń