wtorek, 17 lipca 2018

Skrzydła motyla

a może jednak anielskie lub dobrej wróżki.Taką zawieszkę zrobiłam na konkurs ''Z nici Ariadny'' 2018,a wernisaż wystawy odbył się 29 czerwca w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. Ucieszyłam sie ,bo moje 2 prace zostały przyjęte i jedną z nich zawieszkę skrzydła  pokazaną na wystawie teraz pokażę na blogu.Myślę,że mogą być to skrzydła motyla lub jakiegoś dobrego anioła.To zależy w jakim jesteśmy nastroju patrząc na tą pracę.

Skrzydła maja wyhaftowane przesłanie myślę ,że zawsze aktualne


Zapraszam do obejrzenia wystawy,bo każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie,a może i inspiracje do tworzenia swoich prac.Zobaczyć możemy haft,szydełkowe serwety ,obrusy ,biżuterie itp. mnóstwo ,bo ponad 300 prac w różnych technikach.

A ja pokażę motyle ,które przyfruwają do roślin w moim ogrodzie , nieraz jest tłoczno,szczególnie na kwiatach oregano.





Pozdrawiam serdecznie i dziękuję że zaglądacie do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz