czwartek, 20 sierpnia 2015

Zaproszenie

i lekka korekta mojego obrazka przy pomocy ściegu liniowego backstitch.


Zapraszam na wystawę mam nadzieję ,że ucieszy ona nie tylko dzieci przecież każdy z nas miał jakieś marzenia w dzieciństwie.

To własnie na tą wystawę haftuję obrazki w klimatach dziecięcych i spieszę się ,bo to już tuż tuż...i wystawę będę przygotowywać razem z koleżankami ze stowarzyszenia.



A teraz mój obrazek po korekcie,dopiero teraz nabrał odpowiedniego wyglądu.



Na tych dwóch pierwszych zdjęciach pokazałam jak wygląda obrazek po obszyciu bakstitchami
jednej dziewczynki i już widać różnicę.





Dziś na deser proponuję placuszek o ciekawym kształcie.





Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie!!!











5 komentarzy:

  1. Hafcik cudny. Racuchy uwielbiam , akurat na ząb dla ukochanego. Pozdrawiam Lucy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj smakołyk z rana, do tego wspaniały hafcik jeszcze kawusia i spełniony dzień;)
    Pozdrowienia Lucy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucy, obrazek prześliczny, bez linijek mi się podobała, z teraz to już całkiem mnie zachwyca :) Trzymam kciuki za wystawę,
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik wspaniały. Powodzenia na wystawie. Słodkie serducho wygląda bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń