piątek, 1 kwietnia 2016

Marzec

w obiektywie, to dalszy ciąg zabawy u Lidii http://misiowyzakatek.blogspot.com/. Miałam trochę kłopotu z realizacja zdjęć do  wiersza, który w tym miesiącu zaproponowała nam pomysłodawczyni tej zabawy. Jak za chwilę przeczytacie to w roli głównej jest deszcz, a u mnie jak na złość nie padało ( z jednej strony bardzo się cieszyłam....ale jak tu zrobić deszczowe zdjęcia). I  wczoraj w przeddzień dnia kiedy robi się psikusy,aura też zrobiła mi żart i  rano padało i mam zdjęcia tematyczne.


                       W marcu - W .Domeradzki

         Kroplami deszczu lipa płacze
         nad drogą pełną kałuż błota
         
       

       Z chmur leci drobny,mokry maczek
      pod rękę z wiatrem chodzi słota 



    Nad rzeką wierzby chylą głowy
    wsłuchane w poszum mętnej wody
            

   Dumają o czymś w dzień marcowy
   okryte płaszczem niepogody
  



Wysyłam zdjęcia do Lidii i bawię się dalej.

W lutym moje zdjęcie zielonych "papuci" wśród śniegu było tym ,które najbardziej się podobało.Przypominam je i pokażę niespodziankę jaką przysłał mi Lidia.Jeszcze raz dziękuję.

 A to niespodzianka ślicznie oprawione zdjęcie,kartka i słodkości.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie.

7 komentarzy:

  1. Nabrałam ochoty popuszczać stateczki :))
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te kadry z łódkami z papieru!:)
    Zdjęcie z butkami mi też się bardzo podobało, gratuluję:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kolejne fajne zdjęcia, dziękuję Ci że się ze mną bawisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też podobały się Twoje paputki ze zdjęcia. Nagroda jak najbardziej zasłużona!
    Teraz także trafnie zinterpretowałaś wiersz. Fajne zdjęcia! Te łódeczki są super:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne paputy i fotorelacja jest wspaniała - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń