poniedziałek, 12 czerwca 2017

Tęsknota

za szumem fal i pięknymi odcieniami błękitu. Kocham morze zmieniające codziennie  kolor wody, żółty piasek plaży i muszelki ( choć najczęściej są małe , ale lubię je zbierać i ciągle nie mam pomysłu co z nimi zrobić). Bardzo lubię spędzać wakacje nad naszym morzem, ale w tym roku chyba nie uda mi się tam pojechać.Ucieszyłam się , że tematem nowego wyzwania u Danusihttp://danutka38.blogspot.com/2017/06/cykliczne-kolorki-2017.html jest kolor lazurowy, to zrobiłam mały naszyjnik, a właściwie taką obróżkę na szyję. Niestety koloru żółtego nie udało "przemycić " w tej pracy . Może Stefan przyjmie moje tłumaczenie, że lazurowy kojarzy mi się z morzem, a ono jak wiemy ma różne odcienie błękitu,a jak są fale to i kolor biały się trafi.









Cieszę się,że w tym miesiącu nie będę na ostatnią chwilę wrzucała Stefanowi swojego pomysłu,a już teraz to zrobię. Biegnę do Stefana mam nadzieję, że przełknie to moje "dzieło".
Pozdrawiam  słonecznie wszystkich zaglądających.

26 komentarzy:

  1. Jest lazurowo i jest pięknie :-)
    Szkoda,że nie przyjedziesz nad morze...
    Pozdrawiam serdecznie ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Lucy, Twoje prace są jak zwykle bardzo oryginalne:) Naszyjnik śliczny, prawdziwie morski. Cieszę się, że do mnie przyjedziesz, co prawda nie nad morze:)Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham morze.......i tęsknię za nim. Zrobiłaś śliczny naszyjnik. Bardzo mi się podoba, taki delikatny. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny naszyjnik, bardzo oryginalny, świetny do letniej kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny naszyjnik idealny na lato, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też kocham nasze morze !! Lucy, zrobiłaś przepiękny naszyjnik !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. może jeszcze w tym roku pojedziesz nad morze i wtedy ten piękny naszyjnik na pewno się przyda. Pasuje do wszystkich letnich kreacji. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny naszyjnik idealny do letniej sukienki. Nasze morze jest piękne może jednak uda ci się nad nie pojechać pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też twój naszyjnik bardzo się podoba, jest taki eco. Myślę, że wszędzie można go nosić, nie tylko nad morzem. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny naszyjnik. Mi też jest tęskno za morzem...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy i oryginalny pomysł, ślicznie się prezentuje ta obróżka.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny naszyjnik. Od razu widać morskie inspiracje. Taka odrobina morza na szyi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lucynko bardzo etniczny i morski naszyjnik. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy i oryginalny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie,lazurowo cóż chcieć więcej .
    Jedynie pozostaje podziękować za udział w zabawie .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny naszyjnik,wygląda jak pamiątka z nad morza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny naszyjnik... ja właśnie z nad morze wróciłam... I muszę przyznać, że już mi go trochę brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nie jestem miłośniczką morza :) Ale taki sliczny naszyjnik z przyjemnością bym załozyła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi się ten oryginalny naszyjnik! a morze uwielbiam, mogłabym spacerować i wylegiwać się na plaży bez końca...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też kocham morze...Ale w tym roku na pewno nie pojadę... No trudno. Za to Twoja obróżka, czy naszyjniczek jest urocza;)Masz rację, kojarzy się z morskimi falami;)Pozdrawiam Cię cieplutko Lucy i życzę miłego weekendu;)Bardzo dziękuję za miłe odwiedziny u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest cudowny :) przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny naszyjnik! Morze... moje rodzinne strony, na pewno się tam w tym roku wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń