czwartek, 6 lipca 2017

Jeszcze

cieszą moje oczy różowawe kwiaty wiciokrzewu , ale niestety ich czas zaczyna przemijać. Najbardziej będzie mi brak tego niesamowitego  zapachu na moim tarasie, który towarzyszy mi przy każdym wyjściu z domu. Świetnie smakuje filiżanka kawy w pobliżu krzewów wiciokrzewu ( przy balustradzie mojego tarasy kwitnie kilka wiciokrzewów)



Te kwiaty skojarzyły mi się z ostatnio haftowanym obrazkiem, ale niestety nie jest to kwiat wiciokrzewu, ale klimatem i kolorystyką pasuje. Parę lat temu kupiłam zestaw  schematów 10 serc do wyhaftowania nićmi lnianymi firmy DMC  i teraz latem postanowiłam kilka z nich przenieść na kanwę.


Pierwsze serce już wyhaftowałam i mam zamiar wkomponować je w małą lnianą torebkę, ale jak to zrobię to jeszcze nie wiem. Ponieważ mam zamiar wyhaftować jeszcze jedno serce i wtedy pomyślę jak obie torebki "ubrać "w te serca.






Mój pomysł tak jakby patrząc na to zdjęcie- jeszcze w takiej mgiełce....



Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie.

9 komentarzy:

  1. Piękny haft ! Torebka z takim sercem będzie niepowtarzalna !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te serduszka. Zastosowanie na pewno znajdziesz .Ja też haftuję , a potem dumam co z tym zrobić. Wiciokrzewy masz piękne !!! Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne to serduszko!!! Torebka będzie śliczna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory wiciokrzewu. Nici pięknie się wpisały w klimat tego kwiatu. Znając Lucy Twoje pomysły, zapewne te śliczne haft wpleciesz w torebkę:) Twoje wszystkie torekbki są niepowtarzalne, śliczne.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne to serduszko moim zdaniem na torebkę idealne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kwiat i piękny haft. Na pewno coś fajnego wymyślisz i hen haft pięknie wykorzystasz. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie ten haft Ci wyszedł, naprawdę świetnie dobrane kolory. na torebce będzie przyciągał wzrok każdego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna, wyjątkowa, urocza praca... <3

    OdpowiedzUsuń