środa, 16 sierpnia 2017

Trochę

czasu upłynęło od mojego ostatniego posta. Wiele się działo i smutnych i radosnych spraw, ale  część z nich chcę zostawić gdzieś w pamięci.
W lipcu prowadziłyśmy z koleżankami z Kanwy warsztaty haftu krzyżykowego i nawet było trochę chętnych do zdobycia tej umiejętności. Miałyśmy pracować na zestawie firmy Riolis taki obrazek kwiatowy( nazwałyśmy go kwiaty letnie). Postanowiłam przed warsztatami wyhaftować ten obrazek ,żeby można było zobaczyć efekt " w naturze".




W czerwcu odbyło się otwarcie wystawy "Złota Igła "w CMW w Łodzi.Brałam udział w tym ogólnopolskim konkursie i wysłałam pracę o tematyce żeglarskiej .Zrobiłam zdjęcie mojej pracy, ale niestety oświetlenie na sali nie sprzyja zrobieniu dobrego zdjęcia. Wystawę można oglądać jeszcze do 3 września.
 Zdjęcia robiłam na otwarciu wystawy i dlatego są dodatkowe efekty
.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie.


11 komentarzy:

  1. Ależ piękne te twoje prace.
    i kwiaty i żagiel, cudo ...
    Bardzo mi się podobają :-)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu:)))
      Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  2. Piękne kwiaty! Urzekające. Przypominają mi mijający czas:) Jeszcze niedawno zrywałam je w zbożu, a teraz na polach pusto:(
    Zaglowiec piękny! Gratuluję Lucynko zdolności i cierpliwości:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:)))
      Pozdrawiam i przesyłam całuski:)))

      Usuń
  3. Gratuluję i podziwiam jednocześnie i prowadzenia warsztatów, i swoich pięciu groszy w tej wystawie. Prace jak zwykle, przepiękne! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haftowany obrazek śliczny, a haft o tematyce żeglarskiej mnie zachwycił. Pozdrawiam miłą Panią ze zdjęcia.....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:)))
      Pozdrawiam serdecznie i biegnę w odwiedziny:)))

      Usuń
  5. Śliczny bukiet letnich kwiatów, żaglowiec robi wrażenie, gratuluję udziału w wystawię pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że zaglowiec wzbudza zachwyty - jak najbardziej zasłużone. Jest piękny. Pięknie wyszły Ci też kwiaty. Natomiast bardzo mnie ucieszyło, jak napisałaś "było trochę chętnych do zdobycia tej umiejętności" - super wiadomość, że jeszcze są osoby, którym chce się coś więcej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń