czwartek, 24 sierpnia 2017

Kolor

"uskrzydlony" taki temat wybrała dla nas w tym miesiącu Danusia http://danutka38.blogspot.com/2017/08/cykliczne-kolorki-sierpien-2017.html#comment-formw zabawie Cykliczne kolorki sierpień. Plan jest taki wybieramy sobie motylka i jego kolorki to inspiracja do naszych prac. Fajny temat i może dać wiele kolorystycznych możliwości. Ja upatrzyłam sobie motyle z mojego ogrodu i najpierw powstała przybliżona wyhaftowana ich wspólna "podobizna" ( czyli takie dwa w jednym),a potem dalszy ciąg mojej pracy.
tak prezentuje się motyle odwiedzający mój ogród.




Powstała praca na bazie tej kolorystyki,która jest prezencikiem dla mojej koleżanki lubiącej koty.
W ogrodzie często widuję koty moich sąsiadów jak cichutko skradają się pomiędzy roślinami i obserwują fruwające motyle lub ważki , Z tych spotkań zwycięsko (ku mojej radości) wychodzą latający przybysze.



 a to kot sąsiadów -pije wodę z "kąpieliska" ptaków ( najczęściej sójki i grzywacze zażywają tu kąpieli.) wyżej mam poidełko  dla mniejszych ptaków) O tym bractwie ptasim odwiedzającym mój ogród napisze w następnym poście.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie i biegnę do Stefana

15 komentarzy:

  1. Wow! Cudowna praca, ten kotek jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca i motyl i kot, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że się Stefan ucieszy (a koleżanka jeszcze bardziej), bo praca super. Świetnie dobrane kolory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza karteczka, bardzo oryginalna! Na pewna spodoba się koleżance.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło , praca śliczna. U nas został tylko jeden kot , w ciągu lata dwa sobie poszły. Pozdrawiam Lucy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne motyle, i te na zdjęciach i ten który "usiadł" na Twojej pracy. Piękny haft, taki delikatny......no i ten skradający się kot....super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie wyszło;)niestety koty piękne ale ja na nie mam alergię;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca! Bardzo lubię połączenia różnych technik, a u Ciebie wyszło to doskonale.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku, jaki śliczny obrazek! cudny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny motylek i uroczy , ciekawy kotek. Piękna praca , obdarowana pewnie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna praca i pomysłowe wkomponowane motyla :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest i kociak ,jest i piękny motyl,całość super się prezentuje
    Dzięki Lucy za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca ten hafcik urzeka ☺

    OdpowiedzUsuń