sobota, 28 października 2017

Zabawa

u Danusi http://danutka38.blogspot.com/2017/10/3-urodziny-cyklicznych-kolorkow.html trwa już trzy lata,nie pamiętam kiedy dołączyłam do zabawy,ale staram się brać udział...
Zabawa urodzinowa nie mogłam tego przegapić, co prawda mało czasu, ale pomyślałam, że moja praca z Ustronia może spodoba się Stefanowi. Byłam na VIII Zjeździe zakręconych w Ustroniu i tam poznawałam tajniki nowych dla mnie technik. Jedną z nich było oplatanie kaboszonu koralikami i powstał taki medalion. Zgłaszam go kolorystyki uskrzydlony, bo przypomina mi kolory motyla królowej Aleksandry.







Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie.
Biegnę do Stefana...

12 komentarzy:

  1. Prześliczny medalik :) podziwiam talent koralikowy, to monotona ciężka praca, i taka efektywna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ci ywszedł ten medalion i taki tematyczny :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaboszon opleciony koralikami wygląda naprawdę przepięknie ! Na pewno wyjazd do Ustronia był dla Ciebie twórczy. Cóż ? Dla mnie to wciąż zbyt daleko. Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny medalion,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. medalion przepięknie oprawiony - bardzo delikatnie wygląda. I w dodatku kotuś w środku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny medalion "uplotłaś", a kotek w środku superowy. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca Lucynko! Umiejętność obramowania kabaszona to nie lada wyzwanie. Spisalas się na medal. Gratuluję.
    Ja już po operacji, w ubiegły piątek. Teraz małym kroczkami uczę się chodzić. Buziaki zostawiam serdeczne. Chciałabym pojechać do Ustronia, może kiedyś...😘
    Ania /Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękną oprawę kotek dostał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny i trochę tajemniczy...
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucynko, potrzebuje do Ciebie kontakt mailowy.
    Mój mail: efkaraj@interia.eu

    A kaboszon oprawiony wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny i oryginalny!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń