piątek, 19 grudnia 2014

A miało być tak miło

i spokojnie, ten mijający tydzień zaplanowałam na dekorowanie domu i wysyłanie kartek . Ale nie, nie, nie może być tak, że to ma się udać i w poniedziałek dopadł mnie jakiś wirus z wysoką temperaturą i zmusił mnie do wylegiwania się . Musiałam łykać leki i  pożegnać się z moimi planami Zdążyłam tylko przygotować i wystroić choinkę.Kiedyś z koleżanką uszyłyśmy takie choinki z materiału i kilka mam jeszcze w domu.( każda była z innego materiału i miała inne dodatki) Przypomniałam sobie też o moich dawno wyhaftowanych aniołkach i chyba pasują do tej choinki. I tak powstała "nowa" ozdoba mojego domu.


Wiem ,że to nie aniołek ,ale ta data......

 To jest taka choinka "krateczkowa" na tą prawdziwą zieloną pachnąca lasem jeszcze kilka dni poczekamy....











 Dziś już powróciłam do krzątaniny świątecznej.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie. 

11 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowa, jeszcze takiej nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zdrówka. Ja jeszcze się nie zakrzątnęłam przed świątecznie. Jednak jestem cała szczęśliwa bo od dzisiaj mam 18 dni wolnego.
    Choinka przepiękna. Ja jutro ubieram swoją zakupioną we wtorek. Jestem ciekawa jak będzie się Wam podobać na blogu.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ fajna świąteczna ozdoba. I rzeczywiście bardzo oryginalna. Zdrówka... Nie tylko na Święta... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna choinka , hafciki pasują do niej idealnie :) Tak to jest z planami ,zawsze nas coś zaskoczy , wracaj szybciutko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa ta choinka :-)
    Zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co raz ktoś jest chory :( W pracy u nas tak samo,masakra. Życzę zdrówka,śliczna choinka:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Twoja choinka , hafciki pięknie zdobią. Zdrowia życzę bo święta tuż , tuż... Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najserdeczniejsze życzenia szczęśliwych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia
    oraz wszelkiej pomyślności i sukcesów w Nowym Roku składa cudARTeńka.
    Dołączam podziękowania za Twoją obecność na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej! Ale pomysłowa i śliczna ta choinka. Taka prościutka i dlatego taka urocza.
    Lucy kochana!
    Dużo zdrowia, pomyślności, spełnienia marzeń i ciepła przy rodzinnym stole. Wszystkiego najlepszego z okazji Świat dla Ciebie i Twoich Bliskich, Ania i Paweł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucy-wszystkiego najlepszego, spełnienie najśmielszych marzeń,ciekawych pomysłów i dużo pogodnych dni na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń