niedziela, 14 grudnia 2014

Chwile,jak różne mogą być...

Serdecznie dziękuję za tyle ciepłych komentarzy pod ostatnim postem,łatwiej jest przejść takie chwile rozstania z psem przyjacielem,gdy czyta się takie dodające sił słowa.
        DZIĘKUJĘ,że jesteście i zaglądacie do mnie.
 

Teraz opanował nas czas nadchodzących świąt  i przygotowania do tych pełnych wzruszeń i ciepła chwil, spotkań  rodzinnych i w gronie przyjaciół.
W sobotę w Stowarzyszeniu miałyśmy wigilijne spotkanie i było one takie właśnie przyjacielskie pełne ciepła, życzeń i wesołego gwaru. Przygotowałyśmy wspólnie stoły i stojące na  nich smakołyki, a ja przygotowałam też ozdobne wianuszki na nasze stoły. A prezentowały się te wianuszki tak.














Serdecznie pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie 

9 komentarzy:

  1. Piękne wianuszki, miłe są takie spotkania w Stowarzyszeniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Lucy. U Ciebie na blogu też świąteczna atmosfera:) Bardzo ładny i delikatny wianuszek. Swietny pomysł z tymi materiałowymi ozdobami.
    Ja też poszalałam z wiankami.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłe i niezapomniane są takie spotkania świąteczne. Wianuszki urocze. Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wianuszki :)
    Pozdrawiam serdecznie Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że masz czym się zająć. To pomaga. Piękne motywy.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe wianuszki, bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianuszki miłe dla oka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń