środa, 16 stycznia 2013

Haft geometryczny z bliska

Dzisiejszy post będzie odpowiedzią na pytania w sprawie haftu geometrycznego.Pokażę kilka zdjęć,żeby można było zobaczyć jak wygląda z bliska materiał używany do tego haftu.Wzór powstaje na wierzchu materiału i tylko pod spodem pokazują się  końcówki nici i miejsce rozpoczęcia następnego rzędu.Wygląda to tak. 
  
        



  .
                                           

                                         

                                           

                                         
                                          Tak wygląda lewa strona materiału.


Ten mały obrazek wykorzystam do ozdobienia woreczka na rożne różności.

6 komentarzy:

  1. Dzięki.
    Pokumałam o co chodzi. Teraz jestem zainteresowana gdzie można kupić taki materiał, bo nigdy nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam zdolne rączki :-)
    Takie rzeczy mi się podobają ,
    ale robić nie miałabym cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Krysiu,ze każda z nas ma swoje pasje i możemy nawzajem podziwiać co obie tworzymy.Pozdrawiam ciepło:))

      Usuń
  3. Cieszę się,że wiesz o co chodzi.Tkaninę geometry można kupić w sklepie internetowym nadodatek.pl jest to sklep firmowy DMC i z tego co się orientuję w www.hobbystudio pl.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. łał fajny ten haft, poproszę o bliższy instruktarz w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uprzejmie proszę.Mam nadzieję,ze w sobotę wyjdziesz z pod sterty papierów i wtedy będę mogła pokazać Ci nową technikę.Pa:)

    OdpowiedzUsuń