niedziela, 27 stycznia 2013

Już niedługo Walentynki

Zbliżające się Walentynki przypomniały mi o serduszkach, które kiedyś haftowałam (wiadomo przewodnim symbolem tego święta jest serce, najczęściej czerwone). Pomyślałam, że serce, sercem, ale wcale nie musi być czerwone. Miałam zamiar stworzyć w ten sposób całą kolekcję, czyli wszystkie literki alfabetu. No i dziwnie udało mi się zrobić kilka, nie wiem dlaczego akurat te. Przeleżały sobie spokojnie w pudełku z różnymi różnościami i dzisiaj zbudziłam je ze snu zimowego.
Myślę, że Walentynki są bardzo sympatycznym świętem, które już na dobre zagościło w polskiej kulturze. Więc róbmy i obdarowujmy się serduszkami.


Panna Marianna.






Wróbelek i kaczuszka też chciały pochwalić się serduszkiem.


Wróbelek Olemelek, bo niestety nie zrobiłam "E"


A tu całe towarzystwo razem.

5 komentarzy:

  1. Już Walentynki się zaczynają ?? :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walentynki to 14 luty! Jeszcze jest trochę czasu żeby przygotować coś dla naszych najbliższych.:-}}

      Usuń
  2. Zapomniałam o walentynkach! Dzięki za przypomnienia. Śliczne te serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serduszka :)
    Lubię walentynki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń